تسجيل الدخول

بالفيديو والصور.. فنانة مصرية تهاجم بقوة رانيا يوسف

2018-12-02T18:46:17+03:00
2018-12-02T18:51:25+03:00
فنون ونجوم
كل الوطن - فريق التحرير2 ديسمبر 2018آخر تحديث : منذ سنتين
بالفيديو والصور.. فنانة مصرية تهاجم بقوة رانيا يوسف
رانيا يوسف

كل الوطن – متابعات: خرجت الفنانة المصرية، سما المصري، عن صمتها حول الفستان المثير للممثلة رانيا يوسف خلال ختام مهرجان القاهرة.

وقامت سما المصري بنشر صورة مركبة لها مع رانيا يوسف عبر حسابها على موقع “إنستغرام” وأضافت عليها تعليقا قائلة: “أنا محجبة بالنسبة لرانيا يوسف، طبعا لو كنت أنا التي ظهرت بهذا الشكل، كانت الشرطة حضرت لباب المهرجان لاعتقالي بتهمة الإخلال بالآداب، وكان زمان محامين مصر كلهم بايتين في النيابات عشان يعملوا ضدي محاضر، وكان زمان الإعلاميين والصحافيين عاملين علي حفلة مدة 6 أشهر قدام”، وأضافت “معلش أنا بنت البطة السودة”.

وفي وقت لاحق نشرت سما المصري فيديو لتعليق صوتي لها تتحدث من خلاله على إطلالة رانيا، والهجوم المسبق عليها بسبب زيها، حيث قالت “على فكرة، الصوت كنت بدردش على الواتساب مع صحافي وما سمحت له بنشره، وأنا ممكن أقاضيه لأنه عيب هذا الأمر رغم إني قد الكلام اللي قلته بس كان لازم يبقى أمين معي”.

وأضافت “عيب على الصحافي وعيب يا رانيا اللي عملتيه. الناس بتشتم فينا أكثر ماهم بيشتمونا، مش ناقصين والنبي يا أختي، انتي لما لبستي مقفول في الافتتاح ما طلعتيش ترند فقلتي أعوض في الختام”.

Voir cette publication sur Instagram

علي فكره صوتي هنا كنت بادردش مع صحفي علي الواتس وماقاليش أنه هينشر صوتي أنا ممكن اقاضيه..عيب كده…أنا قد كلمتي وقد الكلام اللي قلته ليك بس كان لازم تبقي امين معايا وتقولي انك هتنشر كلامي بصوتي..عيب…عيييب…وعيب يارانيا اللي عملتيه …الناس بتشتم فينا اكتر ماهم بيشتمونا….مش ناقصين والنبي يااختي.انتي لما لبستي مقفول في الافتتاح ماطلعتيش تريند فقلتي باه تعوضيها في الختام؟؟ …دا انا كنت بالبس مايوه علي حمام السباحه كان بيطلع عين اهلي شتيمه من الناس انتي طالعه بالاندر علي المسوح ياملوحه انتي؟؟كنتي ضاربه استروكس ياوليه؟؟والله وسط فني يعلم بيه ربنا…ربنا يستر علي اللي فيه ويسترها معانا يااارب…

Une publication partagée par سما المصري (@samaelmasrii) le

وتابعت “أنا كنت بلبس مايوه على البحر كان بيطلع عين أهلي شتيمة من الناس، إنت طالعة بالاندر! إنت كنتي ضاربة استروكس يا ولية، والله وسط فني ما يعلم بيه ربنا”.

وارتدت رانيا يوسف في الحفل فستانا طويلا مكشوف الكتفين والساقين، باللون الأسود، ويتكون من القماش الجوبير الشفاف اللامع والمطرز ومن أسفله قطعة تشبه “المايوه”.

المصدر: سبوتنيك

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.